Top Bitcoin Faucet


Top Bitcoin Faucet 2015



Liste of Faucet:







Faucet Name                   Timer          Minimum         Maximum               Referral Commission                                                                              Prize                Prize              
                                               

freebitcoin        60Min            change                change                          50%

GoldsDay           10Min         150                   500,000                         75%


Coin Collecting      10min              66                        999                               75%


Starsbit                    5min               99                         999                              75%


Free-Bitcoin           5min                99                         999                              75%


Crown faucet          10Min             100                      15,000                          50%


CoinFaucet              15Min              100                      10,000                          50%


1 Comments

  1. €€€€€€€ BTC FAUCET ROTATOR ¥¥¥¥¥¥¥
    * COLLECT AT LEAST 10000 Satoshi in 3 MINUTES.
    * MAXIMUM Satoshis from Claim ratio.
    * HIGHEST PAYING FAUCETS, start with 5,000 satoshi per claim.
    €€€€€€€ www.iacbit.org/faucet-rotator/ £££££££

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post